Понедельник , 25 Сентябрь 2017
В Логах
Домой » В Логах » Громадськість рішуче протестує проти друку газети «Вєсті» в Броварах

Громадськість рішуче протестує проти друку газети «Вєсті» в Броварах

Сьогодні в Броварах громадські активісти ГО «Автопатруль «Майдан» на знак протесту проти видання та поширення одіозно відомої газети «Вєсті», «ледь не спалили» типографію, де вона друкується.
Як відомо, на території колись потужного броварського заводу «Торгмаш», що на вул.Красовського, орендує приміщення типографія ТОВ «Український газетний синдикат», потужності якої, серед іншого, використовуються для виготовлення накладів безкоштовної газети «Вєсті», яку активісти переважної більшості патріотичних політичних сил та громадських об’єднань, й навіть деякі народні депутати України не безпідставно вважають «рупором» Кремля в Україні.
Вкрай неоднозначна й по-суті антидержавницька редакційна політика видання, «відробляння» пропагандистських настанов Білокам’яної в Україні, суцільне пропагування панічних чуток, підрив довіри суспільства до державних інституцій — далеко не вичерпний перелік того, що несе своїм читачам цей «бойовий» листок «Руського міра», й не в останню чергу через те, що він фінансується, як стверджують активісти, кумом російського президента Володимира Путіна — Віктором Медведчуком та повним тезкою й другом старшого сина біглого президента Януковича — Олександром Клименком, котрий, власне, й контролює цей медіа-холдинг через Ольгу Семченко, — дружину свого екс-підлеглого — очільника ДПА у Сумській області, доктора політологічних наук Олександра Семченка (одногрупник старшого брата Олександра Клименка Антона, який загинув 2014 року).
Але, за наполяганням активістів, що підпалили шини на вході в типографію ТОВ «Український газетний синдикат», повернемося, власне, до неї.
Як зазначали 2015 року в «Соціальній мережі поліграфістів», цю компанію ніби-то заснували власники «PrintStore Group» і «Хімджест» – Володимир Павловський і Олександр Шаповалов. Завідуючим самої броварської типографії називали 38-річного Віктора Власюка, однак в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України містяться відомості, що ТОВ «Український газетний синдикат» засновано мешканцем Луганська Вадимом Мирошниченком, киянином Максимом Романовим та мешканкою Бориспіля Ольгою Холявською. При цьому, керівником підприємства є саме луганчанин Вадим Мирошниченко, який начеб-то колись працював в українському представництві потужного транснаціонального агроконцерну «Cargill».
Активісти та представники патріотичних громадських рухів, які зібралися перед будівлею типографії, висловили вимогу до адміністрації типографії негайно переглянути договори із вищезгаданим медіа-холдингом на предмет можливості їх дострокового припинення, що, на переконання протестувальників, дозволить істотно обмежити поширення антиукраїнського «бойового листка Кремля» під назвою «Вєсті».
Підпалені активістами перед будівлею автомобільні шини спричинили значне задимлення виробничої території, після чого на територію заводу «Торгмаш» прибули наряди патрульної поліції та пожежно-рятувальної служби.
Подальший хід акції протесту конфлікту між активістами і правоохоронцями не спричинив, а розпалене багаття, як виявилося, не загрожувало спорудам та працівникам.
У свою чергу, керівник ГО «Автопатруль «Майдан» наголосив, що рішуче засуджує посібництво з боку таких мас-медіа, як газета «Вєсті», інформаційній агресії Російської Федерації проти України і попередив, що сьогоднішня акція носила попередній та попереджувальний характер, і у разі ігнорування вимог громадськості адміністрацією типографії, представники ГО «Автопатруль «Майдан» візьмуться до більш масштабніших протестів і пообіцяв заблокувати роботу типографії взагалі.
Відеорепортаж з місця події буде опубліковано незабаром.

«Виборча Україна«, за матеріалами ГО «Автопатруль «Майдан»

Оставить комментарий

Ваш email не будет опубликован.Необходимы поля отмечены *

*